Tuesday, July 01, 2003

Khair telah memberi inspirasi kepada aku supaya menulis dalam bahasa melayu. Bahsa ibunda katakan. hehehehe Memang dah lama gitu aku nak cuba menulis dalam bahasa melayu tapi tidak ade keyakinan diri. Lagipun kalau aku tulis dalam bahasa English lagi senang. Boleh memperbaiki bahasa kedua aku itu. Tidak sarap jadinya. hehehehehe Maklum ah kat rumah cakap melayu, dgn members pun melayu, ada kalanya pun cakap org putih campur aduk. Rosak btol aku nya perbualan. ROJAK. hehehehehe nasib baik aku tidak tahu Tamil atau Cina. hehehehehe
Sejak menjak ini, fikiran aku campur aduk. Banyak sangat hal ataupun masalah di minda aku ini. Haiz.....Tension betul. Aku cuba letak tepi semua masalah aku ini tapi haiz......... tak tau apa yg harus aku buat. Aku rasa aku perlukan cuti untuk rehatkan minda dan jugak badan aku yg penat ini. hmmmmm Aku rasa aku akan ambil cuti pada 18 dan 21 July. Ade sesiapa kan join in sama ambil cuti sesama. hehehehehee Tidak pergi mane2 ah. Dekat Singapore jugak. Kalau ade ramai nak ikut bole ah aku atur acara yg best2 on that day. Kalau tak aku lepak kat rumah makcik aku aje.

No comments: